Lapkričio 27 d. logopedė Sigita ir meninio ugdymo mokytoja Vita pakvietė grupelę ,,Pelėdžiukų“, ,,Riešutėlių“, ,,Kaštoniukų“ gr. ugdytinių į rytmetį – pramogą ,,Kvėpuoju, kalbu, dainuoju. Į svečius pas nykštukus“.
Vaikai prisiminė pasaką ,,Snieguolė ir septyni nykštukai“ ir išsiruošė ieškoti salėje pasislėpusių Nykštukų. Juos greitai suradę, džiaugsmingai žaidė siūlomus žaidimus.
Su pirmuoju sutiktu Nykštuku mokytoju visi aptarė oro svarbą – be oro, kvėpavimo negalėtume ištarti nei vieno garso…
Antrasis Nykštukas priminė, kas yra diafragminis kvėpavimas, koks jis yra kalbant ir dainuojant. Taisyklingas kvėpavimas tai – kvėpavimas pilvu: gilus įkvėpimas ir ilgas iškvėpimas. Taip kvėpuojant buvo uostomos įvairiaspalvės gėlės, pavasarinė žaluma, šildomos sužvarbusios nuo šalčio rankytės, pučiami margaspalviai rudeniniai lapai, snaigės, vėjo malūnėliai.
Trečiasis Nykštukas mokė trumpai, giliai įkvėpti ir iškvėpti ilgai tęsiant A (O, U) garsus: aaaaaaaaaaaaaaaa, oooooooooo, uuuuuuuuuu. Bandėme rankų judesiais pamatuoti šių dainelių ilgumą ir nustatyti, kieno dainelė ilgiausia.
O ketvirtasis Nykštukas dainininkas mokė išdainuoti ilgą frazę ,,Tu praverk langelį“ ir pakvietė nuotaikingai paskambinti varpeliais, tęsiant din din, din, don.
Kad iškvepiama oro srovė būtų dar ilgesnė, penktasis Nykštukas pasiūlė pažaisti ,,Burbulynę“ – pasimėgauti išpūstais muilo burbulais.
O paskutinieji du Nykštukai pakvietė į kelionę traukinuku / kvėpuojant, dainuojant, tariant frazes ir atliekant jas imituojančius judesius/. Traukinukas nuvežė vaikučius už aukštų kalnelių, kur ramiai, susėdę visi sekė pirštukų pasaką ,,Nykštuko namelis‘. Ir labai apsidžiaugė, suradę dovanų maišelį…