Spalio 8 dienos ketvirtadienį „Girinukų“ grupės vaikai kartu su socialine pedagoge plačiau analizavo dažnai užklumpančią emociją – pyktį. Ugdytiniams buvo perskaityta ištrauka apie pyktį iš L. Žutaitės knygelės „Kakės Makės atradimai ir emocijos“. Kartu su pedagoge vaikai aptarė kas yra pyktis, kaip jis pasireiškia, vaikai pasakojo, kada jie būna supykę. Socialinė pedagogė pateikė įvairių elgesių pavyzdžių ir situacijų, o vaikai pasakojo, kaip jose elgtųsi (situacijos buvo siejamos su pykčiu: supykęs suduodu kitam ar geriau einu atsigerti vandens; supykęs suplėšau kito darbelį ar vietoj to suskaičiuoju iki 10; supykęs kalbu negražius žodelius ar geriau pasimankštinu ir t. t.). Vaikai mokėsi stiprinti ir ugdyti savitvardos įgūdžius (savireguliacija/savikontrolė) aptardami būdus, ką galiu padaryti supykęs, kad nepakenkčiau nei sau, nei kitiems. Paklausus vaikų, ar galima savo pyktį užrakinti ir suplėšyti savo pyktį, dauguma teigė, kad ne… Tačiau socialinė pedagogė pasiūlė tai bandyti. Vaikai piešė savo įvardintą pyktį, perlenkė jį pusiau ir taip užrakino, o galiausiai suplėšė ir išmetė lauk. Po šio pratimo vaikai jau žino, kad vienas iš nusiraminimo būdų yra piešimas ir/ar piešinio suplėšymas.