Projektas „Penki pojūčiai“

„Pelėdžiukų“ grupės vaikai vasario 23 dieną susipažino su socialinės pedagogės pristatytu jausmų barometru. Priemonės pagalba vaikai turėjo galimybę atpažinti ir įvardinti skirtingus jausmus pagal jų numerius ir spalvas pasitelkiant pagrindinius pojūčius. Veiklos metu buvo lavinamas vaikų socialinis, emocinis ir kalbinis intelektas, vaikai mokėsi skaičiuoti iki 5. Ugdytiniai ugdė gebėjimą atpažinti kiekvieną emociją, ją įvardinti, pasakyti jausmo spalvą bei skaičių. Priemonė padėjo įvardinti dabartinę nuotaiką, prieinant ir parodant savo emociją barometre. Jausmų barometras skatino vaikus aptarti, kada išgyveno  vienokį ar kitokį jausmą. Priemonės pagalba buvo stiprinami vaiko gebėjimai pažinti pasaulį per pagrindinius pojūčius (regą, klausą, lytėjimą, uoslę). Rega – vaikas parodo apie kokį jausmą kalbama arba kaip dabar jaučiasi ar kada nors taip jautėsi, klausa – išgirdę įvardintą jausmą vaikai, priėję prie barometro, jį atkartoja įvardindami ir parodo barometre, lytėjimo – išgyventą  jausmą gali  parodyti – paliesti  pirštu barometre, uoslė – vaikai gali pauostyti jausmų barometrą ir užuosti jo kvapą (medienos kvapas). Šios priemonės pagrindas yra išpjautas iš medžio barometras su rankenėle. Jį galima pakabinti. Jausmai yra sunumeruoti, emocijų veidukai padaryti iš spalvoto popieriaus (iškirpti ir priklijuoti ant barometro), akys ir burna nupiešti su flomasteriu. Skaičiai iškirpti ir priklijuoti ties kiekvienu emocijos veiduku. Pedagogės pristatyta priemonė dalyvauja Šiaulių lopšelio-darželio „Rugiagėlė“ organizuojamame metodinių priemonių projekte „Penki pojūčiai“  (vasario 23- kovo 22 dienomis).

Žodinė paieška

Teisinė forma-biudžetinė įstaiga;
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre.

K. Korsako g. 6A, LT-78359 Šiauliai
Tel. (841) 55 22 27
El.p. eglute@splius.lt

Įstaigos tipas – lopšelis-darželis
Mokomoji kalba – lietuvių
Įm. k. 190529919
Direktorė – Roberta Jankūnienė

Steigėjas

Steigėjas


© 2024 Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“
NEĮGALIESIEMS