„Ąžuoliukų“ grupės ugdytiniai kartu su grupės auklėtojomis balandžio 19 -23 dienomis vykdė trumpalaikį sakytinės ir rašytinės kalbos projektą „Raidės aplink mane“. Projektu buvo siekiama ugdyti ugdytinių sakytinę ir rašytinę kalbą, panaudojant įvairias ugdymo formas bei ieškant alternatyvių ugdymo būdų.
Projekto metu ugdytiniai mynė mįsles ir klausėsi įvairių sekamų pasakų: „Trys paršiukai“, „Ropė“, „Raudonkepuraitė“, „Pirštinė“, „Dangus griūva“, „Joniukas ir Grytutė“ ir kelias iš jų bandė suvaidinti. Ugdytiniai ne tik vaidino, bet ir patys naudodami „Bee-bot“ robotukus mąstė, skaičiavo bei kartu tarėsi kiek paspaudimų reikia tiesiai, kairėn ir dešinėn norint, kad bitutė sustotų prie norimų pasakos siužeto paveikslėlių.
Lavindami foneminę klausą vaikai bandė išgirsti žodžio pirmąjį garsą, jį įvardinti ir susieti su atitinkama raide. Įtvirtinant raides ugdytiniai grupę pavertė raidžių karalyste, kurioje ieškojo paslėptų raidelių ir iš jų dėliojo savo ir draugų vardus, įvairius žodžius matomus grupės aplinkoje bei rankomis bandė jas pavaizduoti. Taip pat skirstė jas pagal spalvas, dydžius, pasirinktas raides lankstė iš pūkuotų vielučių. Įtvirtindami savo vardų raideles lipdė iš plastilino bei kūrybiškai išpuošė užsirašytus savo vardus. Vykdant veiklą lauke ugdytiniai iš įvairių gamtinių medžiagų ir kreidelių margino takelius piešdami ir apvedžiodami raides, vardus ir žodžius. Ugdytiniai įtvirtino raidžių tarimą ir rašybą. Ugdė vaidybinius sugebėjimus vaidindami pasakas bei gilino programavimo įgūdžius žaisdami su „Bee-bot“ robotukais.