Nors bendros nuomonės, kada pradėti vaiką mokyti raidžių, nėra, labai svarbu nepraleisti momento, kai vaikas pradeda jomis domėtis. Jeigu skatinsime jų norą tyrinėti ir atrasti, didelė tikimybė, kad vaikai augs kūrybingi ir norės tobulėti bei mokytis visą savo gyvenimą. Vaikai mokosi žaisdami, tyrinėdami, todėl balandžio 19-23 dienomis „Girinukų“ grupės vaikai kartu su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis Aurelija, Ieva ir mokytojos padėjėja Daiva vykdė trumpalaikį projektą rašytinei kalbai plėtoti „Gamtos gėrybės virsta raidėmis“.
Pirmąją dieną lavinome smulkiąją motoriką sodindami sėklutes. Užpildėme indelius žemėmis, su pagaliuku užrašėme savo vardo pirmąją raidelę ir į ją pribėrėme sėklų. Kad greičiau sudygtų sudėjome į maišelius (padarydami šiltnamio efektą). Vėliau ant akmenukų bandėme rašyti, keverzoti. Sugalvojome jiems vardus (tiesutis, bangutis, taškutis, zigzagiukas, brūkšniukas). Iš gamtinės medžiagos bandėme sudėlioti raideles pagal pavyzdį: K – kaštonai, kankorėžiai, R –ryžiai, Ž –žirniai, G – giliukai, M- morkos, A- akmenukai. Tai labai raminanti ir atpalaiduojanti veikla. Pasigaminę iš miltų ir druskos tešlą lipdėme savo vardo raideles. O lauke ant smėlio išrašytas raideles puošėme pievoje surinktomis žolytėmis.
Naudodamiesi edukacinėmis bitutėmis – robotukais „Bee-bot“ ugdytiniai tobulino programavimo žinias ir keliavo raidžių labirintais. Pasigaminome raidžių takelį kuriuo keliaudami statėme namus.