Gegužės pabaigoje „Pelėdžiukų“ grupėje buvo vykdomas ir įgyvendintas trumpalaikis projektas skaičiavimo ir matavimo srities ugdymui plėtoti „Žaisk, juokauk ir su skaičiais draugauk“. Projekto tikslas – plėtoti skaičiavimo ir matavimo sritį, tenkinti vaikų poreikį pažinti skaičius per žaidimus, pojūčius, eksperimentus, dailę. Sudaryti vaikams sąlygas skaičiuoti, skirti, pavadinti, bei suvokti skaičių reikšmę, ugdyti vaikų kūrybiškumą. Vaikai susipažino su skaičiais kasdienybėje. Grupėje sukūrė „Skaičių šalį“. Apsilankę STEAM „Atradimų laboratorijoje“ vaikai dėliojo skaičiukus ant šviesos staliuko, padėdami tiek pat stiklinių akmenukų, koks skaitmuo, žaidė su šviesos spalvomis, svėrė svarstyklėmis vienodus skirtingo kiekio daiktus, skaičiavo akmenukus, mokėsi pažinti skaičius. Grupėje ugdytiniai ieškojo „pasislėpusių“ skaičių po manais ant šviesos staliuko ir padėdavo atitinkamą kiekį kaštonų. Vaikai skaičius lipdė ir kūrybingai dekoravo įspaudžiant įvairių kruopų: žirnių, perlinių kruopų, pupelių, pistacijų lukštų , saulėgrąžų ir net kavos pupelių. Pylė įvairias kruopas į stiklines su šaukštu ant kurio užrašytas skaičius. Stebėjo, skaičiavo kurioje stiklinėje kruopų daugiau, aiškinosi kodėl? Sukūrė bendrą „Skaičių knygelę“. Skaičius piešė, klijavo iškirptus paveikslėlius, štampavo, skaičiavo puslapius, visi kartu papuošė knygelės viršelį.
STEAM įvairios veiklos vyko ir lauke: „Surask skaičius paslapčių dėžėje“ , „Skaičiuko namelis“, „Ilgiausias kirmėliukas“, „Mano mylimas skaičiukas“. Įvairių STEAM veiklų metu lauke vaikai ieškojo paslėptų skaičių smėlio dėžėje, suradę juos įvardijo ir statė skaičiams namelius. Dėliojo iš akmenukų kirmėliukus, matavo kieno ilgiausias. Iš įvairios lauke rastos gamtinės medžiagos: akmenukų, pienių dėliojo, puošė skaičius.
Aktyviai į projektą įsijungė grupės tėveliai. Namuose su savo vaikučiais kūrė linksmus, spalvingus mylimiausius skaičius iš kuo įvairiausių medžiagų. Buvo surengta tėvelių ir vaikų kūrybinių darbų paroda iš antrinių žaliavų ir gamtinės medžiagos „Linksmieji skaičiai“. Vaikai labai džiaugėsi, grožėjosi sukurtais skaičiais. Labai dėkojame tėveliams už aktyvumą ir kūrybiškumą.