„Ąžuoliukų“ grupėje visą savaitę svečiavosi šeši SPALVIUKAI. Jie žaismingai padėjo vaikams įtvirtinti spalvų pavadinimus. Vaikai grupėje ieškojo geltonos, raudonos, žalios, mėlynos, violetinės ir oranžinės spalvos daiktų, žaislų. Paaiškėjo, jog grupėje mažiausiai violetinės spalvos daiktų. Spalvų paieškos persikėlė į darželio kiemą. Vaikai gamtoje ieškojo įvairių spalvų. Suradę augalą tos pačios spalvos kaip SPALVIUKAS, juos sugretindavo ir patys planšetiniu kompiuteriu nufotografuodavo. Gamtoje pavyko rasti daugiausia žalios spalvos, o oranžinės spalvos niekur nerado. Grįžę į grupę vaikai grožėjosi pačių darytomis nuotraukomis, diskutavo kas ką fotografavo, įtvirtino ne tik spalvų, bet ir augalų pavadinimus: violetinės našlaitės, raudona tulpė, geltonos pienės, žalia žolė, eglė, gyvatvorė ir kt. Taip ugdytiniai mokėsi pastebėti aplinkos ir gamtos spalvas bei jomis grožėtis.
SPALVIUKAI skatino vaikus aktyviai veikti, eksperimentuoti, žaisti spalvomis, skaičiuoti. Vaikai šiaudeliais pūtė patinkančių spalvų „Spalviukus“. Žaidė žaidimą su kauliuku „Garuojantys puodeliai“. Jo metu vaikai mokėsi suskaičiuoti iškritusius taškelius, atskaičiuoti reikiamą kiekį reikiamos spalvos medinių pagaliukų ir juos pridėti prie atitinkančios spalvos puodelio. Patys kūrybiškai kūrė norimos spalvos ir skonio ledus, flomasteriais taškuodami priklijuotus vatos diskelius, o po to stebėjo, kaip sušlapinus vandeniu sklaidosi flomasterių spalvos. Taip atsirado braškiniai, bananiniai, avietiniai, slyviniai, obuoliniai, mėlyniniai, juodieji ir netgi brokoliniai ledai. Ugdytiniai išbandė balionėlių „dažymą“ pirštukais per maistinę plėvelę. Maišantis tarpusavyje įvairioms spalvoms, vaikai stebėjo naujų spalvų ir atspalvių atsiradimą, bandė juos įvardinti, grožėjosi margaspalviais savo ir draugų balionėliais. Aktyviai dalyvavo eksperimento „Vaikštantis spalvotas vanduo“ rezultatų numatyme. Kiekvienas teikė savo spėjimą, kokia spalva gausis susimaišius geltonai su raudona spalva, geltonai su mėlyna spalva ir raudonai su mėlyna spalva. Eksperimento rezultatų teko laukti labai ilgai. Vaikus žavėjo pats eksperimento procesas, juk spalvotas vanduo pats kilo servetėlėmis aukštyn ir sutekėjo į tuščias stiklines, maišėsi dvi spalvos ir atsirado trečia nauja spalva. Paaiškėjo, jog daugelio išankstiniai spėjimai buvo klaidingi.
Ugdytiniai išbandė ir veiką netradicinėje lauko aplinkoje. Bendradarbiaudami, derindami aktyvią veiklą su kūryba, vaikai prie lipnios plėvelės klijavo pienių žiedus, žoleles, lapelius ir „nuspalvino“ tulpę. Paaiškėjo, jog piešti galima ne tik pieštukais, flomasteriais, kreidelėmis, bet ir gamtine medžiaga: pienių žiedais, žolėmis. Ši veikla vaikams suteikė daug džiugių emocijų ir naujų patirčių.
Po įvairių veiklų vaikai vieningai nutarė, jog spalvotas pasaulis, spalvoti drabužėliai tiesiog nuostabūs.