Sulaukus nešaltos, saulėtos žiemos dienos, darželio kieme vyko STEAM projektas „Žiemos linksmybės”, kurį organizavo neformaliojo ugdymo mokytoja Monika ir meninio ugdymo mokytoja Vita. Projekto tikslas – suteikti ugdytiniams galimybę per STEAM veiklą pajusti žiemos pramogų džiaugsmą, pritaikyti gamtos reiškinių pramogas sportuojant, muzikuojant ir tyrinėjant.
„Žiemos linksmybės“ prasidėjo ryte, savo grupėse. Naudodamiesi išmaniosiomis technologijomis, visų grupių vaikučiai atliko nuotaikingą „Pingvino mankštelę“, kurioje pateikti judesiai buvo skirtingų matavimų (aukštas – žemas, ilgas – trumpas, lėtas- greitas). Pasimankštinę, vyresniųjų grupių ugdytiniai tyrinėjo sniego, vandens ir ledo galimybes, sukonstravo pingvino maketą iš sniego ir spalvotų ledo kubelių, kuriuos užšaldė namuose kartu su tėveliais. Sukonstruotą ir nudažytą pingvino maketą išmatavo (aukštį ir plotį), skaičiavo panaudotų ledo kubelių kiekį. Įspūdinga buvo visiems- sukurtą pingviną palyginti su savo ūgiu.
10.30 val „Žiemos linksmybės“ prasidėjo ir darželio kiemelyje. Čia visų grupių vaikučiai susirinko į pramogą, į kurią kvietė mažieji pingvinukai, papuošę darželio kalnelį. Vaikai dainavo daineles apie žiemą, imituodami važiavimą rogutėmis, susikibus po vieną, po du, taip patirdami, palygindami skirtingas jėgos sąnaudas, kai atliekami judesiai salėje ir lauke, apsirengus ir apsiavus žiemiškai.
Neformaliojo ugdymo mokytoja Monika pakvietė žaisti lauko estafetes: snaigių rankinį -kai kamuoliuką reikėjo mesti į taikinį. Sniego futbolą, kurio metu kamuolį spyrė į taikinį, bei ledo ritulį – su ledo ritulio lazdomis varytis kamuolį tam tikrą atstumą. Ugdytiniai bandė atsakyti į klausimą- kurioje rungtyje reikia daugiau jėgos sąnaudų ir kiek kiekviena komanda pelnė taškų. Mažieji pingvinukai pakvietė visus vaikučius, jų mokytojas susikibti į patį didžiausią ir ilgiausią traukinį ir keliauti aplink darželio kalnelį.
Grįžę į grupes, ugdytiniai spalvino paveikslėlį Pingvinuką, kuris „atgijo“, žaidžiant su IT „Quiver“ programa.
Tėveliai ir ugdytiniai turėjo galimybę namuose, pagal pateiktą nuorodą, žaisti su nuspalvintu paveikslėliu per IT „Quiver“ programėlę.