„Socialinių tyrinėtojų programa tęsiasi. Kaip veikti kartu siekiant bendro tikslo?“

Balandžio 19 dieną „Kleviukų“ grupės vaikai pradėjo pažintį su  programos „Mes mąstytojai“       2-uoju skyriumi „Kaip veikti kartu siekiant bendro tikslo?“. Kartu su socialine pedagoge Aina mažieji mokėsi atskirti, kas yra grupės planas, o kas yra individualus planas, kuo jie skiriasi. Mūsų pagrindinis tikslas buvo pasiekti, kad ugdytiniai suprastų, jog jie yra grupės dalis ir jų grupė turi savo planą. 5 –ečiai drauge su knygelės herojais važiavo į kaimą ieškoti nuotykių. Mokėsi suprasti, ką reiškia būti kartu kaip grupei ir turėti grupės planą. Išsiaiškinome, kad toks planas (grupės planas) reiškia, jog visi galvoja apie tą patį ir daro tą patį. Ugdytiniai atidžiai nagrinėjo knygelės paveikslėlius akytėmis ir įdėmiai klausė socialinės pedagogės skaitomo teksto savo ausytėmis. Antradienio rytą 5-ečiai ėmėsi organizuotos veiklos socialinio mąstymo sampratai perteikti. Dar kartą prisiminėme pasakojimą, su kuriuo buvome susipažinę pirmadienį. Šiandien susitarėme, kad sieksime bendro tikslo, žaisdami žaidimą „Pabirę obuoliai“. Vaikai apžiūrėjo dėžutėje esančius skirtingo dydžio ir spalvų obuoliukus, o netikėtai jiems išbyrėjus turėjo surinkti ir sudėti juos atgal į dėžutę. „Kleviukai“ bendradarbiavo rinkdami obuolius, kartu veikė ir pasiekė tikslą – obuoliai vėl dėžėje! Balandžio 21-osios  trečiadienį vaikai bandė įveikti pieno bidonėlių kliūčių ruožą. Ugdytiniai kartu su pedagoge Aina pripildė bidonėlius pieno (suglamžyto popieriaus). Socialinė pedagogė išdėliojo paprastą kliūčių ruožą, 5-ečiai grupelėmis (po kelis vaikus) turėjo šį ruožą įveikti kartu. Pasiruošėme bidonėlius pieno, ėjome pagalvėlėmis, minkštais užtiesaliukais, ant grindų išsidėliojome pliušinių gyvūnų ūkį, pasodinome daržoves ir vaikščiojome tarp kliūčių. Ugdytiniai ruožą turėjo praeiti neužmindami ant daržovių ir gyvūnų bei nešdami rankytėse pieno bidonėlius. Mūsų bendras tikslas buvo visiems drauge bidonėlius pernešti per kliūčių ruožą nuo starto iki finišo. Veiklos metu aktyviai naudojome žodyną tikslui pasiekti. Atlikome ir 3 veiklą „Perduok kiaušinį“. Mūsų tikslas buvo perduoti kiaušinius vienas kitam ir sudėti juos į dėžutę. Sudėjus visus kiaušinius į dėžutę, pedagogė Aina įvardino, kad: „Mes veikėme kartu siekdami bendro tikslo ir kartu sudėjome kiaušinius į dėžutę“ , specialistė džiaugėsi motyvuodama vaikus, ištardama: „Esu laiminga, kai matau visus veikiančius išvien siekiant bendro tikslo“. Ketvirtadienį turėjome tikslą – drauge gaminti. Pasiėmę tuščią dubenį į jį dėjome įvairius maisto produktus (kiekvienas vaikas iš eilės į dubenį dėjo savo ingridientą: vienas vaikas pylė miltus, kitas pieną, trečias cukrų ir t.t.). Po to paeiliui kiekvienas su šaukštu maišė ingridientus dubenėlyje-toks buvo sekantis tikslas. Galiausiai tikslas buvo paragauti, ką pagaminome. Pasiėmę šaukštus visi skanavome iškeptu pyragu. Penktadienį įtvirtinome žodyną ir koncepciją vaidindami ūkį. Veiksmais iliustravome žodyną. Šią savaitę 5-ečiai suprato: vaikai yra grupės dalis, ji turi bendrą tikslą, kartu gali mąstyti, kartu galime veikti, ugdytiniai geba atskirti asmeninius ir grupės tikslus.

Žodinė paieška

Teisinė forma-biudžetinė įstaiga;
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre.

K. Korsako g. 6A, LT-78359 Šiauliai
Tel. (841) 55 22 27
El.p. eglute@splius.lt

Įstaigos tipas – lopšelis-darželis
Mokomoji kalba – lietuvių
Įm. k. 190529919
Direktorė – Roberta Jankūnienė

Steigėjas

Steigėjas


© 2021 Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“
NEĮGALIESIEMS