Grupės „Ąžuoliukai“ ugdytiniai kartu su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis Vita Tavoriene, Ieva Skrupskelyte, mokytojo padėjėja švietimo pagalbai Indre Taudoravičiene ir ugdytinių tėveliais sausio 29 – vasario 2 dienomis vykdė grupinį problemų sprendimo projektą „Mano STEAM supergalios“. Vykdomo projekto tikslas – ugdyti vaikų gebėjimus spręsti problemas, stiprinant bendradarbiavimo bei komandinės veiklos įgūdžius. Padėti vaikams atpažinti problemas, bendromis vaikų ir suaugusiųjų pastangomis įvardinti galimus problemos sprendimo būdus, išbandyti įvairias problemų sprendimo metodikas, patirti mokėjimo mokytis džiaugsmą, ugdyti vaikų mokymosi motyvaciją taikant eksperimentavimo, tyrinėjimo metodus bei sudaryti vaikams sąlygas išgyventi sėkmę veikloje.
Ieškant sėkmingų problemų sprendimų būdų, ugdytiniai išbandė „Herojaus“ metodiką. Taip grupėje apsigyveno superherojai: KAPITONAS AMERIKA, HALKAS, SUPERMENAS ir MERGAITĖ VORĖ. Projekto dalyviai išsiaiškino, jog KAPITONAS AMERIKA gyvena Amerikoje, o mes gyvename Lietuvoje, todėl panaudodami Lietuvos vėliavos spalvas kūrė savo KAPITONO LIETUVOS skydą, kuriame slypi supergalia. Kartu su KAPITONU LIETUVA, pasitelkdami taktinius gebėjimus, vaikai įgyvendino STEM iššūkį, siūlydami ir išbandydami keletą variantų, kaip saugiai persikelti į kitą upės krantą. Ugdytiniai kūrybiškai statė įvairaus pločio, aukščio bei ilgio tiltus. Svarstė, koks tiltas saugiausias ir kodėl? Patys išbandė ėjimą siauru tiltu. Kitą dieną projekto dalyviai susipažino su superherojumi HALKU ir jo supergalia – JĖGA. Visi kartu sprendė problemą, kaip lengvai pakelti sunkų daiktą neturint tokios jėgos kaip HALKAS. Susipažino su paprastuoju svorio kėlimo mechanizmu – SVERTU. Išbandė, kaip išlaikyti liniuotę ant vieno piršto. Sverto pagalba matavo, lygino kūno mases. Praktiškai veikdami sužinojo apie sverto atramos taško įtaką svorių kėlimui. Pritaikę šį metodą lengvai pakelė sunkias dėžes ir net žemių vazonus. Trečią dieną kartu su SUPERMENU ugdytiniai patikrino savo supergalias: klausą, greitį ir regą. Klausėsi aplinkos garsų, skaičiavo, kiek plojimų jie išgirdo ir atitinkamai parinko skaičiaus kortelę. Regą tikrino atlikdami eksperimentą „Pamatyk ir pasakyk kas tai“ naudodami slaptas korteles ir prožektorius, kurie kaip SUPERMENO akys padėjo pamatyti, kas pavaizduota slaptose kortelėse. O greitį tikrino surengdami greičio varžybas, kurių metu ugdytiniai kartu su draugais rungėsi, kuris greičiau su žnyplėmis ištrauks tam tikrus objektus. Kadangi veiklų metu ugdytiniai pasižymėjo super rega, klausa ir greičiu, jie pasigamino sau SUPERMENO ženklą, taip įrodydami, jog jie yra SUPERHEROJAI. Ketvirtą dieną projekto dalyviai kartu su MERGAITE VORE vykdė misiją „Nunešk daiktą į jo vietą“, išbandydami vikrumą ir greitį. Vikriai pralįsdami per ištampytas voratinklio gijas nešė daiktus ar žaislus į jų nuolatines buvimo vietas. Po sėkmingai įvykdytos misijos vaikai įsitikino, kad jie turi tokių pat galių kaip MERGAITĖ VORĖ, todėl pasigamino ŽMOGAUS VORO kaukę.
Projekto pabaigoje, vaikai įgiję superherojų galių, pakvietė mamytes, tėčius, močiutes ir seneliui išmėginti protines jėgas draugiškose loginio mąstymo varžybose. Varžybų dalyviai stengėsi kuo greičiau iš medinių įvairių formų kaladėlių pastatyti tokį pat statinį, koks pavaizduotas pasirinktoje kortelėje. Projektas sustiprino vaikų ir tėvelių tarpusavio santykius, ugdė savimonę bei skatino norą ieškoti ir rasti atsakymus į iškilusias problemas.