Spalio mėnesį „Kaštoniukų“ grupės auklėtojos Aurelija Pelaitienė, Milda Vaškevičienė, vaikai ir jų tėveliai vykdė projektą „Spalvų žaidimai“. Žaidimas – interaktyvus metodas, būdas, ugdant vaikų sakytinę – rašytinę kalbą. Projekto metu vaikai žaisdami, eksperimentuodami, tyrinėdami, atlikdami STEAM, menines veiklas, sėkmingai įgijo naujos patirties, aktyvino kalbėseną, taisyklingą žodžių, garsų tarimą, vystė intelektualinius procesus, sensorinius, spalvų pažinimo gebėjimus ir įgūdžius, socialinius kontaktus su grupės draugais, auklėtojomis, tėveliais, artimaisiais. Projekte aktyviai dalyvavo tėveliai, seneliai, broliai, seserys – papuošė vaikus dienos spalvomis, kartu skaptavo moliūgus, džiaugėsi mūsų projekto įdomiomis veiklų idėjomis ir pasiekimais.
Vaikai žaidė žaidimus „Spalvoti kamšteliai“, „Surask meškiukui namelius“, rūšiavo, grupavo spalvotus kamštelius ir meškiukus pagal spalvą, surado meškiukams „namelius“, atpažino ir įvardijo spalvas. „Spalvų dienelėse“ vaikai apsirengę tos dienos spalva, atliko kūrybines veiklas: žalios spalvos dieną lipdė iš modelino žmogeliukui žalius dantukus, geltonos spalvos dieną liejo akvarelę su pipetėmis, klijavo geltonas popierines saulėgrąžas, išbandė dekupažo techniką. Raudonos spalvos dieną aplikavo raudonas boružėles, taškavo jų sparnelius pirštukais. Mėlynos spalvos dieną, klausantis „Džimbos“ dainelės „Mėlyna saulė“, piešė mėlyną saulę, jūrą, dangų. Vaikai piešė, tapė, atliko STEAM veiklas netradicinėmis priemonėmis ir būdais: veikloje „Margi lapeliai”- dekoravo medžių lapus įvairių spalvų dažais, formavo atspaudus popieriaus lape. Kūrė piešinį “Paukštis“, tapė paukštį pirštukų, delnų atspaudų pagalba, atpažino ir įvardijo spalvas. Atliko eksperimentą „Besiskleidžiančios gėlytės“, stebėjo vandenyje besiskleidžiančias gėles, Įvardijo spalvas, emocijas. Muzikinės, improvizacinės veiklos metu žaidė žaidimą „Spalvotos skarelės“, imitavo rudens gamtos garsus, vėjo, lapų šnarėjimą. Projekto pabaigoje vaikai žaisdami didaktinį žaidimą „ Įvairiaspalvis parašiutas“, ant atitinkamos parašiuto spalvos teisingai sudėjo tokios pat spalvos vaisius, daržoves, daiktus, įvardijo pavadinimus, spalvas.
Veikloje „Moliūgų žibintai“, dekoravome moliūgus, išskaptuotus namuose kartu su su tėveliais, seneliais, broliais, sesėmis, jais papuošėme lauko edukacinę erdvę, uždegdami moliūgų viduje LED žvakutes.