„Kaip suprasti vieniems kitus be žodžių?“

Balandžio paskutiniąją savaitę penkiamečiai „Kleviukų“ grupės vaikai susipažino ir mokėsi įtvirtinti koncepciją „Kaip suprasti vieniems kitus be žodžių?“. Nuotaikinga knygelė apie herojų nuotykius kosminėje erdvėje padėjo ugdytiniams suvokti, kaip galime suprasti vieni kitus be žodžių. Vaikai išsiaiškino, kad mūsų akys tarsi rodyklės, į ką žiūrime ir ką mes (ar kiti) galvojame. Akimis galime akivaizdžiai parodyti kitiems, kad apie juos galvojame. Išsikėlėme tikslą – išmokti suprasti, kokias mintis slepia elgesys. Veiklų metu sužinojome, kad tai, į ką žiūrime, parodo, apie ką galvojame. Atlikome 5 veiklas „Į ką žiūriu?“, „Kaip suprasti vieniems kitus be žodžių, „Duok penkis“, „Apie ką galvoju? Persirenkime astronautais“, „Koks mano tikslas? Pasivaikščiojimas kosmose“. Mokėmės įvertinti, kaip suprantame vieni kitus be žodžių: kiekvienas vaikas turėjo galimybę žiūrėti į iš kuprinės išimtus daiktus (sudėtus viena linija), o kiti turėjo atspėti į ką žiūri. Vieni kitiems paruošę ranką „davėme penkis“. Galiausiai sužaidėme žaidimą „Daryk kaip lyderis“, visi mokėsi laikytis lyderio plano ir daryti taip, kaip daro jis. Atlikdami 4 ir 5 veiklas buvome astronautais ir pasigaminę raketą skridome į kosmosą. Prieš skrydį ugdytiniai bandė suprasti į ką (t.y. kokius reikalingus daiktus kosmose) žiūri socialinė pedagogė, pateikdama užuominą: „Į ką aš žūriu? Apie ką aš galvoju?Koks mano tikslas?“ Mokėmės suprasti ryšį tarp žiūrėjimo ir galvojimo. Galiausiai susėdę į raketą ir prisisegę saugos diržus skridome į kosmosą. Turėjome išsirinkę savo pilotę Ugnę,  kiti vaikai buvo jos pagalbininkais ir padėjo skristi. Po to kiekvienas pabandė būti pilotu. Atskridę į kosmosą ėjome pasivaikščioti. 5-ečiai bandė atspėti į kurią planetą savo akimis žiūri pedagogė Aina. Apžiūrėję planetas ir surinkę kitaplanečius visi grįžome į Žemę. Vaidinimo metu prisiminėme: kas keliauja į atvirą kosmosą? Kaip ten patekti? Ką rasime kosmose? Kas ten gyvena? Kur galima nukeliauti atvirame kosmose? Ką ten galime nuveikti? Atlikus šios savaitės veiklas turėjome tikslą – susipažinimą su šiomis koncepcijomis: 1. Vaikai pradėjo suprasti, kad stebėti kitus ir savo aplinką yra prasminga 2. Akimis galime surinkti informaciją apie tai, kas vyksta mūsų aplinkoje, apgalvoti grupės planą, taip pat apie tai, ką galvoja ir kaip jaučiasi kiti 3. Akimis parodome kitiems asmenims, kad apie juos galvojame 4. Mūsų akys – kaip strėlės: jos paprastai rodo, į ką žiūrime 5. Vaikai suprato žiūrėjimo ir galvojimo tarpusavio ryšį.

Žodinė paieška

Teisinė forma-biudžetinė įstaiga;
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre.

K. Korsako g. 6A, LT-78359 Šiauliai
Tel. (841) 55 22 27
El.p. eglute@splius.lt

Įstaigos tipas – lopšelis-darželis
Mokomoji kalba – lietuvių
Įm. k. 190529919
Direktorė – Roberta Jankūnienė

Steigėjas

Steigėjas


© 2024 Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“
NEĮGALIESIEMS