„Kaštoniukai“ grupės ugdytiniai kartu su mokytojomis A. Pelaitiene, S. Tamašauskaite ir mokytojo padėjėja J. Navagrudskiene gegužės 20 – birželio 7 dienomis vykdė trumpalaikį STEAM projektą sakytinės kalbos, sensorinių vaikų gebėjimų lavinimui „Spalvų žaidimai“. Projekto tikslas – plėtoti vaikų būdvardinį žodyną, pažįstant ir įvardijant spalvas, lavinti ugdytinių sensorinius, kūrybinius gebėjimus žaidybinėse, eksperimentinėse STEAM veiklose. Žaidimai, eksperimentinė STEAM veikla – interaktyvus metodas, ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų sakytinę kalbą, sensorinius gebėjimus, mąstymą. Žaidimų, eksperimentų, tyrinėjimų metu, išbandant įvairius piešimo, tapymo, tyrinėjimo būdus, vaikai įgyja naujos patirties, ugdoma kalba. Projekto metu ugdytiniai eksperimentavo šiose STEAM veiklose: „Kas slepiasi po juoda spalva?“ – vaikai, braižydami juodos spalvos korteles, ieškojo įvairių spalvų, jas atpažino ir įvardijo: „Vaivorykštė“ – naudodami stiklo rutuliukus ir įvairių spalvų dažus, dideliame padėkle kūrė spalvų „Vaivorykštę“, „Spalvotas stiklainiukas“ – į stiklainį pylė aliejų, lašino dažus, įmetė putojančią tabletę, stebėjo skirtingų spalvų judėjimą, „Spalvų šokis“ – ugdytiniai edukacinėje lauko erdvėje ant vatos diskelių piešė su flomasteriais, panardinę į vandenį, stebėjo „Spalvų šokį“, „Surask gyvūnui namely“ – su pincetais į spalvotus indelius dėliojo gyvūnus pagal jų spalvas, „Spalvų teplionė“ – sumaišę geltoną ir raudoną spalvas, vaikai kūrė oranžinę spalvą, jos atspalvius stebėjo šviesos stalo spalvų šviesoje, „Saldainių vaivorykštė“ – eksperimentavo „Skittles“ saldainiukais, lėkštėje sudėliojo saldainių „saulutę“, užpylę ją karštu vandeniu, stebėjo besiskleidžiančią įvairiaspalvę vaivorykštę, įvardijo jos spalvas, paragavo „Vaivorykštės“ saldainių. STEAM projektą „Spalvų žaidimai“ baigėme kartu su ugdytinių tėveliais bendra STEAM veikla „Pavasario eskizai“, lauko erdvėje, ant tarp medžių ištiestos plėvelės, vaikai su tėveliais guašu ir teptukais piešė linksmus pavasario vaizdelius. Trumpalaikio STEAM projekto metu vaikai aktyvino kalbą, plėtojant būdvardinį žodyną, taisyklingą žodžių, garsų tarimą, lavino sensorinius, kūrybinius gebėjimus, spalvų pažinimo įgūdžius, tyrinėjo, eksperimentavo įvairiais būdais ir priemonėmis žaidybinėse, STEAM veiklose, bendroje kūrybinėje veikloje aktyviai dalyvavo vaikų tėveliai, artimieji.